czwartek, 7 czerwca 2012

.oo1. like a drum


Elyśka <33

Co tam miśki? W pobieraniu jest już 93%, a godzinę mamy 17.00, także zdążę jeszcze pograć. Dobrze że jutro wolne, huehuehue. Ogólnie "mam podniete", jak to niektórzy mówią, bo bardzo się ciesze na sims3. Gdyby jeszcze mi ta dwójka działała, a ta nawet się nie chce włączyć, skubana. Dzisiaj - graficznie. Miłego pobierania :)
credit: atypical-sims. Obrabowałam cie, miśku ♥

Obrazki









Free Nagłówek:
kliknij na miniaturkę.



Mam nadzieję że coś wam przypadło do gustu, bardzo się starałam *,* 
Głosujcie!



12 komentarzy:

  1. Ale masz szczęście, że jutro nie idziesz do szkoły, ja w mojej szkole tak nie mam i jutro zapewne będę miał normalne lekcje. -.- Bardzo ładne obrazki! :D Nagłówek też świetny! :P Pozdrawiam :) [Blog-Sims].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi tą, którą piszesz posty. :) Nie wiem, może po prostu masz szablon dostosowany nie do tej przeglądarki z której ja korzystam i dlatego to tak dziwnie i troszkę nie czytelnie u mnie wygląda [Blog-Sims].

      Usuń
    2. Ale przecież nie musiałaś sobie robić kłopotu. ;) [Blog-Sims].

      Usuń
  2. aj tam spokojnie, przecież jeszcze żyję, aż tak mnie nie uraziłaś hahaha ;D to tylko mój głupi wymysł, bo gdyby było normalne, to wszyscy by tak robili, także wiesz 90% to mój wymysł :d mm świetne obrazki a nagłowek to po prostu cudeńko, uwielbiam grę tekstur :3 pozzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obrazki, nagłówek śliczny! ;D Jeszcze dzisiaj dodam Cię do elity, jakoś mi wypadło, przepraszam :) Cieszę się, że wróciłaś i że będziesz miała (teraz już pewnie masz) ts3 ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. lucrativesims nn <3

    OdpowiedzUsuń
  5. (SPAM) Niedawno powstał nowy blog o drugiej generacji simów. Prezentowane są tam relacje z życia rodzin z Miłowa. Bogiem gry jest Reavelle, która serdecznie zaprasza na owego bloga. Koniecznie zajrzyj i wyraź swą opinię! Dla najaktywniejszych czytelników nagroda - umieszczenie w linkach i komentowanie każdego najnowszego posta! Zapraszam: www.milowo-reavelle.blogspot.com (SPAM)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeeeezu ! okradam cię ze WSZYSTKICH, ZE WSZYSTKICH obrazków, są cudowne *_* z jakich korzystasz tekstur ? ładnie pokrywają obrazki, a przy tym nie zakrywają twarzy simek, co u mnie zawsze się niestety zdarza : C a i dziękuje za użycie mojego obrazka : ***

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeej jak cudownie tu! <3 mega szablon <3 i cudne obrazkyy i layek, jak w niebie <3 cieszę się że sesje się przydały <3 atypical-sims

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne. :D Cudne obrazki *.* // Divine-Sims3

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nowa notka ; * [simobsession].

    OdpowiedzUsuń