poniedziałek, 4 czerwca 2012

.ooo. the beginning

Uroczyście ogłaszam, że powracam. Ofc jeśli ktoś zauważył, że odeszłam. A teraz szczerze, dlaczego znikłam? Przedtem myślałam, iż to wszystko przez  brak wejść, ale teraz już wiem - simsy mi się znudziły. To jest znudziła mi się dwójka. W tym momencie ts3 ściąga mi się z neta i teraz już o tej części gry będę pisać. No ale to nie będzie tak, że tych co wolą the sims 2 będę ignorować. Hmm. Nazwa bloga brzmi fascinatingsims, ponieważ simsy są bardzo urocze i fascynujące :) Ja nazywam się teraz Addie. Wróciłam do korzeni, można powiedzieć, bo najstarsi czytelnicy mogą kojarzyć mnie jako Adrianne. Bubble już ze mną nie ma, ma własnego bloga z opowiadaniami. Miała taki sam kłopot jak ja - znudzenie się - ale nie jest przekonana do trójki. No cóż. Żegnam państwa, notkę obiecuję dodać gdy tylko zrobię pierwszą rodzinę. Ale żeby zagrać, muszę najpierw ściągnąć ,więc życzyć mi powodzenia, ponieważ mam ochotę rozwalić ten komputer kiedy widzę że to ładowanie się wcale nie rusza -,- Papa, wbijać na smile-goes-far.blogspot.com - mój drugi blog :)

5 komentarzy:

  1. oczywiście ;** jak wejdę to Cię dodam ;)) // http://lucrativesims.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. yeah : 33 teraz tylko czekać na coś nowego z trójką u ciebie xd no pacz, a ja na dwójkę przeszłam, co to się porobiło xD mam nadzieję, że dodasz jakieś sesje z trójeczki, bo zawsze ich potrzebuje xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś. :) Mam tylko jedną uwagę - jakbyś mogła zmienić rodzaj i kolor czcionki, bo teraz to troszeczkę trudno cokolwiek odczytać. ;c Pozdrawiam :) [Blog-Sims].

    OdpowiedzUsuń
  4. jupi :d super, że wracasz już nie mogę się doczekać twoich rodzinek tym bardziej w ts3 ! :D mam prośbę, mogłabyś mnie informować o nn na moim odpowie ? byłabym ci bardzo wdzięczna :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiem, wiem. :P Dlatego postanowiłem ściemnić troszkę to tło. ;) Ale u Ciebie to bardziej chodziło mi o rodzaj czcionki, bo tej ozdobnej to praktycznie nie da się odczytać. ;c [Blog-Sims].

    OdpowiedzUsuń