niedziela, 24 czerwca 2012

oo5. have to think twice

Siemanko. Na wstępie pochwalę się moją kul średnią - 5.37 < szpan > Mam pasek, rodzice dumni, także mam już wakacje ^,^ Koleżanka mówiła, że w piątek dziewczyny chodziły sobie po szkole z muzą z telefonu puszczoną na fula i tyle, tak wiec nudziłabym się... Zauważyliście, że jakoś ostatnio dużo downloadów do trójki? I tutaj faceplam by me, bo ja właśnie planowałam coś do pobrania tu dać... Chciałam simki, ale nie umiem. Powiem mi ktoś, jak to zrobić? :)) Ostatnio byłam na onecie. Trudno mi to pisać, bardzo chcę tam wrócić! Ale nie mogę już sobie na to pozwolić. Tylko i wyłącznie ze względu na was, bo na pewno jesteście już bardzo zmęczeni tymi ciągłymi zmianami adresu... Ale jeśli jednak nie macie nic przeciwko, i co w ogóle o tym sądzicie, to piszcie. Błagam, piszcie! O, dobrze że sobie przypomniałam - ostatnio nie mam weny na granie w simsy, tak więc nie będzie dzisiaj Bezimiennej XD Może kiedy indziej? ;)

Aha i dam tutaj także bazy z ostaniej notki w postaci sesji, nawet z małym bonusikiem.


A teraz ubrania ciążowe dla pań - the sims 3 :)







kolorki tak naprawdę są inne.


Mam nadzieję że się podobało ;pp
Pa :***









8 komentarzy:

  1. oo gratuluję średniej :3 pff mi mama każe chodzić do szkoły, a i tak mam nie lepiej ... też jestem przywiązana do onetu, ale chyba lepiej mi by było pisać tutaj, i tak właśnie myślę nad pisaniem i tu na blogspocie i na onecie, ale chyba byłoby niezłe zamieszanie, no nie wiem jeszcze jak to zrobię, ale na pewno coś z tym zrobię :) a mi się właśnie strasznie chce grać, ale niestety nie mogę. sesyjkę z pewnością pobiorę jak uporządkuję simy bo mam strasznie mało miejsca na dysku, w sumie go nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. tak myślałam, że w końcu ktoś mnie za to skrytykuje :d impreza? byłaby już, gdyby nie to, że pobrałam przez przypadek ok 100 wadliwych plików do downloadów i teraz przeszukują 5 Gb :/ dzisiaj zajęło mi to prawie cały dzień i jak tylko mogę to czyszczę te simy, a to bardzo pracochłonne, bo tak wywalałm połowę na pulpit odpalam simy i paczę czy działają czy nie i tak tą połowę znowu na pół i tak ciąglę i ciągle strasznie męczące, ale chcę zrobić szybciutko tą imprezę :C a tak to muszę czyścić zamiast kontynuować :C ale wiesz, dzięki 'aktywności w komentowaniu' wielu czytelników prosi mnie o poszukanie jakichś ciuchów czy rzeczy i szukam tych rzeczy po necie jak mi już płytka działalności odmawia ;3 dużo znalazłam rzeczy do trójeczki powiem szczerze :3 muszę teraz nadrobić z dwójką XD ale mam nadzieję, że szybko pójdzie mi to czyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnej średniej! Ubrania bardzo ładne, bazy i sesja też :) Według mnie ekstra by było jakbyś wróciła na onet, bo moim zdaniem sytuacja na nim jest coraz lepsza ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. eej no teraz mi jest głupio, bo nie chciałbym, żeby to tak wyszło :C nie smutaj się, bo krytykować to wg mnie pozytywne słowo :D nie mam do cb pretensji, a wręcz przeciwnie, cieszę się, że ktoś wgl krytykuję i to kulturalnie :D ja się bardzo cieszę z tego powodu :D hahaha proszę cię, ja już tak czyszczę chyba 3 raz w swoim życiu :D nienawidzę tego XD

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki śliczny szablon *O* może moglibyśmy dodać sie do elity i informowac o nn? ;) Czekam na odpowiedź <3 pozdrawiam- duet-sims ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę sie że notka Ci się spodobała <3 Żeby udostepnić simkę/sima musisz wejsć w tryb tworzenia sima. Potem jak już Twój sim będzie gotowy, klikasz na takie kółeczko, jest ono w prawym dolnym rogu ikonki twojego sima (obok dodania nowego członka rodziny). Jak już klikniesz w to kółko to wybierasz "Publikuj" i wypełniasz taki jakby formularz (imię, nazwisko sima) i akceptujesz. Wychodzisz z gry (jak oczywiście chcesz, bo mozesz zrobić to później xd) i włączasz launcher gry, w zakładce "Do wysłania" będzie Twój sim. Klikając "Wyślij" wyślesz sima na Giełdę Wymiany i osoby z całego świata bedą mogli go pobrać. Jeżeli klikniesz "Pokaż plik" otworzy sie folder i przeciągasz sima na pulpit i potem linkujesz np.: na MediaFire. Jeżeli czegoś nie będziesz wiedziała- pisz śmiało, spróbuję pomóc :) pozdrawiam- duet-sims ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny masz nagłówek ;) Siiimsy xD Kocham tą grę :D Fajne sukienki, śliczne kolory . Pozdrawiam i zapraszam do mnie . ♥ + obs. i liczę na to samo >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie przeczytałaś dokładnie ;) MOŻESZ dodać na giełde ale nie musisz! Jak klikniesz pokaż plik to otworzy sie folder z simem/simką i go przeciągasz na pulpit. Jak chcesz dodać na bloga to sima/ simkę linkujesz np.: na MediaFire :) Mam nadzieję że pomogłem.. xd - duet-sims

    OdpowiedzUsuń