piątek, 15 czerwca 2012

oo3. underneath the blue sky

Siemano, miśki. Oficjalnie stwierdzam, że jest straaaaaaaasznie szczęśliwa i nawet największe smutasy przy mnie nie wytrzymają ^,^ Jutro mam komers! Strasznie się cieszę, tylko boję się, że wyjdzie tak jak zwykle... Ale to nieważne. I tak nikt tych wstępów nie czyta,a co to żeby kogokolwiek interesowały moje problemy -,- No ale. Mam śliczną sukienkę tylko będę wyglądąła jak gejsza, bo... mam stare buty. Bo mam 2 pary baletek, czarne i kremowe, w tym kremowych chodzę rzadziej to w nich właśnie idę, ale i tak mi głupio, bo moja koleżanka ma buty nowiutkie, na koturnie, i ma jeszcze nową torebkę,  ja nic :cccc Hmmm. Chcieliście sesje, macie sesje. Bez póz, no ale porozrzucana zmotywowała mnie do spróbowania tak o po prostu ^,^  No i jeszcze troszeczkę ikonek, malutko, ale jak je robiłam, to się jakby zacięłam, więcej nie potrafiłam... Cóż.
Kliknij na obrazek.





A teraz - 3 ikonki. Credit - icontea, ja, blog-sims.
 
                           






No, to tyle na dzisiaj. Pa ;****


12 komentarzy:

  1. Szósta klasa? Rodzice pewnie są dumni, że tak Db Ci idzie z grafiką. Ja nawet nie wiem jak.. Lol. Praktycznie umiem jedynie zmniejszać wielkość zdjęcia w paintcie, zmieniać kolory, dodawać efekty na ipadzie. Żałosne. /./ widziałaś podziękowanie w nowym filmiku w poście? Chyba źle wymówiłam Addie. -.- ja nigdy w simach nie robiłam zwykłych dziewczyn. Zazwyczaj byli to emosi, metalowce, goci. Nie wiem co mnie do tego zmuszało.. Jakaś siła wyższa. A moge wiedzieć czy masz oryginał simsów? : d Plus buty na koturnach są brzydkie. Mój 25 letni kolega mówi, ze faceci uważają, ze to wyglada jak kopyto. Lol4535. Zakonczenie roku to powinno byc na zasadzie. Biorę świadectwo i wychodzę. A nie kupowanie nowych rzeczy. Zazdroszczę, bo ja zakonczenie mam jakoś 28 czerwca. Jjb.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to zakończenie już masz ?! a to nie do 29 czerwca ? oO aj tam ubranie, ja się tym nigdy nie przejmuję, choć często na środek wychodzę, zwyczajnie mi nie zależy, aby tylko poszpanować nowymi rzeczami..? tylko na 2h stania w tłumie/..? oooo jak miło, że cię moimi wypocinami zmotywowałąm, oczywiście sesje pobieram jest cudowna ! :3 ikonki też niczego sobie, czekam na kolejną notkę ;3 o rany jaki niebiański nagłówek ! :3 awwwwr *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. co jutro ? jak to ;x ja mam 29 czerwca... xdd. sesje kochana pobieram ;* też w tym roku kończę szóstą , ale komers macie ? my niee, mamy ognisko i dyskotekę - ja i tak ubiorę bokserkę, kupiłam sobie ale wyglądam w niej jakby to była sukienka - hahahha ;P nie rozumiem po ludzi co kupują rzeczy i później nie wiadomo kiedy je ubiorą - ja miałam tak w drugiej klasie chhyba nie wiem xdd. ale to była kowbojka taka xdd. sesje pobieram ;*** a ikonki cudnee <333

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, nowy nagłówek - cudo *_* chyba jak wszystko co tworzysz <333 jeeej, a ja jestem po balu xd miałam buty na słupku i odpadłam po czterech godzinach, na szczęście miałam baleriny, uff xd sesje oczywiście skarbie że pobieram i jestem tak szczęśliwa i dumna z ciebie, że je zrobiłaś : * [simobsession].

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nn : * [simobsession].

    OdpowiedzUsuń
  6. lucrativesims nn <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ach bal szóstych klas :D sory nie zrozumiałam z notki ;D ja na balu nie miałąm nowej sukienki :3 ale mi tam lajt było ;D udanej zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to najgorsze ?! ja szczerze mówiąc mam gdzieś takie bale, bo nie wiadomo po co one są, bynajmniej dla mnie. jakaś wiejska potańcówa jeśli chodzi o mnie, bo w sumie u nas tylko mini inscenizacja, gdzie byłam prowadzącą, i wręczenie tych niby dyplomików za ukończenie 6klasy i potańcówka ... o rany ale coś się stało? nie żebym wymuszała jakieś informacje, ale coś poważnego ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Tak Trzymaj :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, nie smutaj :* tak jest na każdej dyskotece/balu nie tylko u ciebie :d też bym w sumie poszła do strefy kibica, ale z drugiej strony wychowawcy nie powinni im pozwalać uciekać :/ trochę chamskie przyznam, ale trzeba było się zdecydować czy idzie się na bal czy do strefy, u nas w szkole akurat bal był obowiązkowy dla wszystkich, a jeśli chodzi o dyskoteki to nigdy na nie nie chodzę ach te rytmy disco polo kilka razy byłam bo koleżanki zaciągnęły a w młodszych klasach lubiłam znaczy 4-5 XD ale jak poznałam porządną muzykę to zaczęłam rzygać disco polo po prostu katastrofa i tak mi do dziś szczerze powiem zostało :) nie przejmuj się gościem z tłustym łbem haha będzie miał co wspominać, ale nienawidzę jak ktoś ma tłusty łeb tak śmierdzi, że nie da się wytrzymać. pamiętam u mnie na balu było tak gorąco wszystkie okna pootwierane a na dworze jeszcze cieplej i po prostu nie dało się czym oddychać i tak śmierdziało potem XD mam teraz jedyny problem z wychowawczynią bo każe nam chodzić na dyskoteki bo grozi, że obniży zachowanie, w sumie nie ma podstawy, ale znając ją i dyrektorkę jest zdolna do wszystkiego. więc przychodzimy o 17 - bo o tej się zaczyna, pochodzimy pod szkołąą pogadamy i idziemy do domu XD ale jak coś to przecież byliśmy :D nie przejmuj się, na studniówce tak nie będzie ;D trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahahhahaha dzięki XD aż sama się uśmiałam xD ale tak w sumie to czym ? oO

    OdpowiedzUsuń