poniedziałek, 11 czerwca 2012

oo2. house beats housin'


Domiiin ;d

No cześć! Na wstępie przepraszam za moją nieobecność, ale niestety miałam kłopoty z dostawcą internetu. No cóż. Ale przynajmniej pograłam w simsy za wszystkie czasy ;ppp No i wiem, że bardzo byście chcieli sesję. Ja też :cc Tak się cieszyłam, że będę mogła sobie robić sesje, bo z trójki wychodzą lepsze, a tu klops. Nie mam póz! Pościągałam sobie je, ale Pose Player nie działa wiec póz też niema. Strasznie mi smutno :CCCC O tak miała wyglądać sesja:
A simka z bliska:
Nawet nie mówcie. Tak mi szkoda :ccc
   


A dzisiaj obszerna notka. Rodzinka oraz ...dumdumdum... zapowiedź videostory! 

 Przedstawiam państwu Feith Annan :)
 Tutaj stanie jej dom...
 I domek gotowy!
 Bardzo fascynująca książka dla ciężarnych.
 Piszemy ordynarne słowa na forum ;p
 Nikt mi nie wmówi, że ona nie jest piękna. Nikt.
 Jakieś durne gry z autami -,-
 Zamiłowanie do samochodów przejawia się też w życiu codziennym.
 Brum brum.

 Siłka oł je wyciskamy siódme poty.
 Plum!
Na bieżni ;-)
 nie bieżni part 2.
 Uuuuu, jakiś gościu na horyzoncie
 Ale żonaty. Fak je, i tak jest za stary.
 Feith myśli o tym jakby tutaj poderwać tego facia (w dymku jest bukiet kwiatków jeśli nie widać)
 Wracamy do domciu.
 Feith przekazuje pieniążki na jakąś organizację.
Mój Aniołek Kochany <rozczula się>
 Wodospad, piękne widoki.
 Zbliżenie.
 Przeglądamy aktualności.
 Amu amu.
 Lody ciasteczkowe, omnomnomnom.
 Jakiś strasznie pusty dębowy zakątek.
 Jakaś brzydka pani.
 <zastanawia się co to za budynek...>
 Moja simka jest duszą towarzystwa, dlatego nikt nie ma ma je za złe gdy wtrynia się do czyjegoś domciu.
 Zapoznanie.
 Uuuuuu, romansik!
 Siusiu, paciorek i spajku.
 Pobudka o 4:00 -,-
 Śpimy dalej, a co tam.
 Szukanie ciuchów na nowy dzień
 Aaaaaaaaaaam kanapka z dżemem.
 Niecenzuralne słowo o cenzurze wypowiedziane przez Addie.
 Co to za włosy? Szał!
 Ślub simów w dwójce.. Wspomnienia...
 Jej mina mówi wszystko.
 To była chyba jednostka wojska. Zwiedzanie.
 Zdjęcie z nagłówka :)))
 Mniaaaaaam!
 Nowi kumple.
 Ona ma pełną buzię, ale tak słodko się uśmiecha ^,^
 Huśtaweczka.
 Daleko.
 Blisko1
 Och, sesyjka na bujawce.
 Motyleczki, i ten obrazek w dymku <333
 Słodko *,*
 Zapoznanie z jakimś japonkiem. Kto widzi w rogu jego dziecko idące samo na ulicę?
 Bardzo fascynujące tematy dla mojej simki, zwłaszcza że Feith posiada cechę Nie lubi dzieci.
 Dziecko se poszło.
 -,-
 Zadecka!
 Plotki o tym, że Gwidon wir śpi na pieniądzach (i co mnie to?!)
 Teatrzyk.
 Moje bejbe goni pod jakąś górkę, o mało się nie przewróci.
 Plaża!
 Chyba się opłacało pozdzierać kolana... :)
 Uuu, słit poza ;p
 Niezła sesyjka by z tego wyszła...
 To małe szare coś to Feith, jakby co.
 Ślicznie.
 I znów.
 Dobra, dość tych widoków!
 Jedne schodek, drugi schodek, trzeci... i koniec!
 Po co mleko do cheeseburgera.
Pieprz.



Miałam tych zdjęć więcej, ale mi się już nie chciało wgrywać. I tak to mój rekord, bo aż 69. Wiecie, co wam powiem? Gdy miałam dwójkę grałam w nią tylko po to żeby zrobić zdjęcia i dać je tutaj. I tak kiedyś usiadłam i myślałam - kurczę, gdy zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem, byłam prawdziwa simsoholiczką. Teraz prowadzę bloga tylko że względu na przyzwyczajenie. Co się ze mną dzieje? na szczęście teraz mnie już to nie dotyczy, trojka jest świetna!


A teraz zapowiedź video story! Przepraszam za wszystkie niedociągnięcia etc. ale jeszcze za bardzo nic nie umiem. Mam już czołówkę i scenariusz pierwszego odcinka, napiszcie czy go robić? :)) Aha i film sam w sobie aż taki smutny nie jest, taki obyczajowy, tylko ten zwiastun mi taki jakiś wyszedł...


                                 

Serial jest o nastolatce, która ma niezwykły talent - przepiękny głos i ogólnie jest artystyczną duszą, ale niestety jej rodzice są zamknięcie w sobie i starodawni, dlatego Keira spotyka się z brakiem zrozumienia i akceptacji. Jedyną ostają jest jej przyjaciółka Eve, oraz nowa sympatia - VJ.

xoxo

9 komentarzy:

  1. ach uwielbiam tą rodzinką :3 jest świetna i jaka piękna :D jak można nie lubić dzieci ?! :C o nieeee jak to nie możesz mieć poseplayera ?! :C wiesz, ale w sumie jest dużo sesji bez poseplayera, znaczy póz, mam nadzieję, że sobie poradzisz jesteś zuch dziewczynka :D hahahaha :D filmik świetny, tylko ja bym jeszcze jakieś napisy dołączyła, chyba, że to miało być specjalnie to cofam to :) świetnie się zapowiada już nie mogę doczekać się pierwszego odcinka :) pozdrawiam serdecznie desimetto

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne! :D sima rzeczywiscie ladna *-* a filmik boski! nie moge sie doczekac. :) divine-sims3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, Twój blog też całkiem nieźle. Gram czasem w simsy, więc będę tu wpadać. No szkoda, że nie wyszło Ci z tą sesją. PRINCESS OF CHINAAA yee ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, w trójce z sesjami ja też się właśnie męczyłam - za nic nie mogłam ogarnąć, a Pose Player też mi nie działał, znam twój ból : C Feith jest przeeeeeśliczna : * jej włosy to obłęd wręcz *_* a videostory zapowiada się naprawdę ciekawie : > [simobsession].

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problemy z tym klapsem, pozami i ogólnie .packages'ami i musiałem instalować TS3 Install Helper'em ;) Nowy post na simservice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :D Dodatki pobieram najczęściej z Giełdy Wymian razem z simami, ale poza tym to z paysites, tsr, mts, peggyzone itd. Więcej stron jest wypisanych u mnie na blogu w zakładce "Strony z dodatkami" ;> Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniało mi się jak grałam w simsy. To super gra, ale pochłania dużo czasu. W moim przypadku na pewno. :3 No więc chętnie bym pograła, ale kiepsko z czasem. Podoba mi się zapowiedź. Mam rozumieć, że będzie to bez dubbingu, tsa? Ogólnie to w innym przypadku bym się bała o dalsze kroki, ale u Ciebie zawsze wszystko zapięte jest na ostatni guzik, na cacy. :d Dziękuję za nagłówek. Jest cudny. Wygrałaś konkurs (mini konkurs). A, że to mini konkurs to nagroda jest mini. Nijaka w sumie. Ten debilny komentarz plus obserwacja. :3 Wiem, że to niewiele, ale na razie nie mam pomysłów na inne nagrody..

    OdpowiedzUsuń
  8. Aa. Przypomniało mi się jak robiłam liczną rodzinę, a potem głodziłam ich, topiłam w basenie, zamykałam w pokojach bez drzwi.. Dobre czasy, dobre. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. też poseplayer mi nie działa :/ Gdybyś odkryła jak się z tym uporać napisz do mnie ;) Może wymienimy się linkami? // Sweet-Sims3

    OdpowiedzUsuń