wtorek, 19 czerwca 2012

oo4. we burned bright

Cześć! U mnie się ostatnio trochę działo - reaktywowałam smile-goes-far, a teraz już slow-quicker, no i założyłam bloga graficznego. Na onecie. Ale wątpię żebym z niego korzystała, ponieważ źle myślałam, że jest już troszeczkę lepiej - wszystko jest w takim, stanie, w jakim zostawiłam. trochę szkoda. Mam straszny sajgon w szkole - taki jeden, ruda wykałaczka (chudy, rudy i kompletnie fałszywy) się mnie (znowu!!) uczepil. Najśmieszniejsze jest to, że jeszcze wczoraj było normalnie, a dzisiaj koszmar - ten to musi być niestabilny emocjonalnie ;pp Zwykle jego ataki polegają na tym, że gada na mnie durnoty i mnie ośmiesza. Na początku klasa się śmieje, potem każdy ma już dosyć. Ogólnie to sama postać, no, zdradzę imię, Darek (Dariusz ^,^) jest nieciekawa, trzeba było doklejać karki do zeszytu uwag bo on ich już 37 (!!!!!!!!), popisuje się, odbija mu palma. Dziś zaczęło się od tego, że na polskim pisaliśmy wypracowanie, o którym, o dziwo, prawie nikt nie wiedział, i ja coś na początku lekcji się pytam o nie, już nawet nie wiem co, i Dariusz stwierdził, że TO JA wymyśliłam w ogóle to wypracowanie, a potem wyjął jakieś zdanie kompletnie z kontekstu i że ja się nawet przyznałam! I było że on bidaczek musi się teraz męczyć nad tą kartką, bo Adusia sobie wymyśliła test blablablabla. I stwierdził, że będę się śmiała baranim głosem. Kto tu jest baran, czemu mam płakać? Że dostałam 6 z tego testu, jak się później okazało? Żal.pl tak zwany. Potem coś tam, żebym się bała w poniedziałek, bo to już będzie po konferencji i że mnie spierze. Boże, widzisz, a nie grzmisz. Czemu mam się bać tej wykałaczki, i czemu on mam mnie w ogóle zbić? Facepalm. A jak przyszedł Kacper z kartką, żeby napisać, kto przyjdzie na Dzień Rodziny, i jak ja powiedziałam że ode mnie nikt, to ten zaczął komentować, że "taaaa, bo twoja matka do pracy chodzi..." No ino chodzi, jego też, nie wiem co w tym dziwnego, może mi powiecie? o.O Ogólnie to szkoda gadać, potem z Bubble wymyśliłyśmy takie coś: Plan Podboju Świat wg Dariusza. I że on ma swój cel - wnerwić mnie, a ja jestem jego nemezis - Agent Wędka (nie wiem czemu Wędka, ale Agent A dziwnie brzmi ), no on ma nawet swój hymn, bo on coś tam śpiewał że, 'A ja wolę... Adę bić' o.O no i to jest jego hymn, no i tak się z niego nabijałyśmy. Powiedzcie mi, czy o taki ktoś może być w jakikolwiek sposób normalny? Przypominam, wczoraj było w porządku.Musiałam wam to opowiedzieć, trudno, że się rozpisałam. Dzisiaj mam bazy do obrazków. Mam nadzieję, że się przydadzą! Trochę nad nimi siedziałam... Równie dobrze mogłabym dać to jako sesję, ale dopiero co były.


















Na zdjęciach simka Bezimienna, tj. nie pamiętam ;pp Ale bardzo ją lubię, jak widać ma córeczkę, zaadoptowaną :))) Może ją kiedyś tutaj dam ^,^
I zapomniałabym - nowy nagłówek jest od Yassmine, dziękuję, że jednak go zrobiłaś, chociaż to blogspot i simsy ;****
xoxo



8 komentarzy:

  1. sliczna simka ;) tylko poszerz trochę bardziej ten blog, bo u mnie bardzo zwezony i wieksza czcionke daj ;)zapraszam na sims-passion-evo.blogspot.com, zostaw komentarz na blogu, dzięki! :) w dzisiejszej notce znajdziesz kredki i lainery!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahahahahhaahahahhaahhaah dobra wykałaczka nie jest zła :d u mnie jest podobnie, tylko jak nasi chłopcy go sprali to już jest w miarę normalnie, nadal się nabija z dziewczyn, zwłaszcza hmm tzw grubszej kości, ja przecież nic do tego nie mam, przecież nie każdy jest taki sam, a on się nabija, że pod nią rower pęknie czy coś podobnego i strasznie mnie to denerwuję i oczywiście muszę zwrócić uwagę, a on jakiś suchar na to, że jestem mendą łysą a do tego rudą i nikt się z tego nie śmieje, a ja tylko: no no dobry suchar, a się najadłam, aż mi w gardle zaschło, albo ; a się uśmiałam a on na to, że od zawsze mam takie poczucie humoru, a ja na to; czy ktoś się tutaj śmieje oprócz cb? a on tak ja i w ten sposób sam siebie ośmiesza i w sumie tak jest zawsze jak zwrócę mu uwagę. zwykle psychologiczna część wygrywa :D ale tak w sumie to go ignoruję bo zaraz przestaje, ja w sumie wysłałabym go do pedagoga szkolnego i poradziła sie, czy nie jest chory psychicznie, bo takim to trzeba współczuć i pomagać, no bez przesady, żeby tak terroryzował klasę czy ciebie przede wszystkim ;)a simka jest śliczna :3 dasz ją kiedyś w notce jako rodzinka ? :) a nagłowek jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bezimienna :* a co do tego chłopaka, to się nie przejmuj. u mnie w klasie tez są tacy mądrzy. xd piękny nagłówek od Yassmine <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bazy :) Nie warto się przejmować takimi osobami, zawsze się zdarzy jakiś wredny przygłup xd Świetny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj się psycholem, też u mnie w klasie jest taki jeden xd w sensie nie aż taki, ale gada na jedną koleżankę "Mongoł" czy coś w tym stylu, jest laureatem z polskiego, ale patrząc na jego ryj to odechciewa mi się jedzenia..Ja nie ogarniam jak można być takim brzydkim i gadać na innych ? xd ale to moje zdanie tylko xd bazy są śliczne, z chęcią ich użyje, chociaż w sumie mogłaś dać je również jako sesje, mi się przydają ^^ nagłówek śliczny <3 [simobsession].

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahahahha no to super cieszę się niezmiernie, że mój blog tak rozśmiesza haha ;d powinnam zrobić jakąś porządną poradnię śmiechu :3 ciekawe.. :d haha bo widzisz z takich typów to tylko się śmiać a nie kłócić się czy wkurzać bo on się tym karmi, żę tak powiem ;D no a ja tu czekam na simkę :3 pytałaś mnie o ubrania, ciuchy i fryzurę. więc tak, okulary pamiętam pobierałam na pewno, ale skąd to jeszcze sprawdzę w simach o ile będzie, fryzura dość popularna, więc z pewnością też sprawdzę, natomiast ubranie, to nie mam zielonego pojęcia, należy spytać chyba autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jap hahahahahahahah XD sorki pomyliłam cię z inną autorką a ja się zastanawiam, czemu ty mnie o dwójkę pytasz jak w trójkę grasz XD dobraaaaa nie było odpowiedzi XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że obserwuję twojego bloga, ale nie orientuję się na blogspocie, więc wybacz... Nie komentuję z braku czasu - nadrobię to.

    Ładna ta simka. Mam nadzieję, że pokażesz jej córeczkę, jak troche urosnie. :)

    OdpowiedzUsuń